Często zadawane pytania (FAQs)

Aby uzyskać informacje na temat dostępności aparatów słuchowych kompatybilnych ze smartfonami, zapraszamy do zapoznania się z listą kompatybilnych rozwiązań dostępnych na naszej stronie w zakładce Aplikacja.

Nasze aparaty słuchowe kompatybilne ze smartfonami oraz aplikacja Thrive zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić najbardziej spersonalizowane wrażenia słuchowe w historii dzięki bezproblemowej łączności z ulubionymi urządzeniami mobilnymi i akcesoriami bezprzewodowymi.

Thrive współpracuje z wieloma urządzeniami Apple® i Android™. Zobacz pełną listę.

Funkcja Translator pozwala na tłumaczenie języków obcych w czasie rzeczywistym, przekłada 27 języków:

  • Arabski
  • Chiński
  • Czeski
  • Danyjski
  • Holenderski
  • Angielski
  • Fiński
  • Francuski
  • Niemiecki
  • Grecki
  • Hebrajski
  • Hindi
  • Węgierski
  • Indonezyjski
  • Włoski
  • Japoński
  • Koreański
  • Norweski Bokmål
  • Polska
  • Portugalski
  • Romański
  • Rosyjski
  • Słowakiem
  • Poszpajski
  • Szwedzki
  • Tajski
  • Turecki

Dostępne z wybranymi poziomami technologii Evolv AI i Livio Edge AI. Wymaga połączenia z Internetem.

Możesz używać poleceń głosowych i zadawać pytania związane z aplikacją Thrive, aby sterować aparatami słuchowymi lub ustawiać przypomnienia.

Oto kilka przykładów:

  • Zmień program aparatu słuchowego na “restauracja”
  • Jak wyciszyć aparat słuchowy
  • Zwiększ głośność
  • Zmniejsz głośność

*Komendy głosowe i Przypomnienia są wyłącznie dostępne w Evolv AI, Livio Edge AI i Livio AI.

Nie, funkcja powiadomień o upadkach jest jedynie narzędziem, które może pomóc w przekazywaniu informacji o Twoim położeniu jednemu lub kilku kontaktom zidentyfikowanym przez Ciebie(użytkownika). Aplikacja Thrive nie komunikuje się ze służbami ratowniczymi ani w żaden sposób nie udziela pomocy w nagłych wypadkach i nie zastępuje kontaktu z profesjonalnymi służbami ratowniczymi. Działanie funkcji wykrywania upadku aplikacji Thrive zależy od łączności bezprzewodowej zarówno dla użytkownika, jak i wyznaczonych kontaktów użytkownika.Funkcja nie będzie pomyślnie dostarczać wiadomości, jeśli łączność Bluetooth® lub komórkowa zostanie utracona lub przerwana w dowolnym momencie ścieżki komunikacji. Łączność może zostać utracona w wielu okolicznościach, takich jak: sparowane urządzenie mobilne znajduje się poza zasięgiem aparatu słuchowego lub w inny sposób traci łączność z aparatem słuchowym; aparaty słuchowe lub urządzenia mobilne nie są włączone ani wystarczająco zasilane; urządzenie mobilne jest w trybie samolotowym; awaria urządzenia mobilnego; lub jeśli zła pogoda przerywa łączność sieciową urządzenia mobilnego.

Nie, funkcja Powiadomienia o upadkach została zaprojektowana, aby pomóc bliskim zlokalizowac miejsce upadku użytkownika aparatów słuchowych. Funkcjata nie jest zaprojektowana, ani w żaden sposób przeznaczona do wykrywania, diagnozowania, leczenia lub zapobiegania określonej chorobie lub szczególnemu schorzeniu.

Aby uzyskać dodatkowe informacje na temat aplikacji Thrive:

Aparaty słuchowe oraz akcesoria bezprzewodowe do aparatów słuchowych są wyrobami medycznymi. Używaj ich zgodnie z instrukcją lub etykietą. Podmiotem prowadzącym reklamę jest Starkey Laboratories Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, a producentem tych urządzeń - Starkey Hearing Technologies z siedzibą w Eden Prairie MN, Stany Zjednoczone.