Często zadawane pytania (FAQs)

Aby uzyskać informacje na temat dostępności aparatów słuchowych kompatybilnych ze smartfonami, skontaktuj się z Nami dzwoniąc na numer Biura Obsługi Klienta: 48 22 878 00 37.

Nasze aparaty słuchowe kompatybilne ze smartfonami i aplikacja Thrive Hearing zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić najbardziej spersonalizowane wrażenia słuchowe, zapewniając jednocześnie bezproblemową łączność z ulubionymi urządzeniami audio i akcesoriami bezprzewodowymi

Pozwala porozumiewać się w innych językach dzięki łatwemu w obsłudze narzedzia do tłumaczenia w aplikacji Thrive. Wybieraj spośród 27 języków:

  • Arabski
  • Chiński
  • Czeski
  • Danyjski
  • Holenderski
  • Angielski
  • Fiński
  • Francuski
  • Niemiecki
  • Grecki
  • Hebrajski
  • Hindi
  • Węgierski
  • Indonezyjski
  • Włoski
  • Japoński
  • Koreański
  • Norweski Bokmål
  • Polska
  • Portugalski
  • Romański
  • Rosyjski
  • Słowakiem
  • Poszpajski
  • Szwedzki
  • Tajski
  • Turecki

Dostępne z wybranymi poziomami technologii Evolv AI i Livio Edge AI. Wymaga połączenia z Internetem.

Możesz używać poleceń głosowych i zadawać pytania związane z aplikacją Thrive Hearing, aby sterować aparatami słuchowymi lub ustawiać przypomnienia.

Oto kilka przykładów:

  • Zmień pamięć aparatu słuchowego na “restauracja”
  • Jak wyciszyć aparat słuchowy
  • Zwiększ głośność
  • Przypomnij mi, aby codziennie o 22.00 przyjmować leki.
  • Jaka jest pogoda?

*Komendy głosowe i Przypomnienia są wyłącznie dostępne w Evolv AI, Livio Edge AI i Livio AI.

Nie, funkcja powiadomień o upadkach jest jedynie narzędziem, które może pomóc w przekazywaniu informacji o Twoim położeniu jednemu lub kilku kontaktom zidentyfikowanym przez Ciebie(użytkownika). Aplikacja Thrive nie komunikuje się ze służbami ratowniczymi ani w żaden sposób nie udziela pomocy w nagłych wypadkach i nie zastępuje kontaktu z profesjonalnymi służbami ratowniczymi. Działanie funkcji wykrywania upadku aplikacji Thrive zależy od łączności bezprzewodowej zarówno dla użytkownika, jak i wyznaczonych kontaktów użytkownika.Funkcja nie będzie pomyślnie dostarczać wiadomości, jeśli łączność Bluetooth® lub komórkowa zostanie utracona lub przerwana w dowolnym momencie ścieżki komunikacji. Łączność może zostać utracona w wielu okolicznościach, takich jak: sparowane urządzenie mobilne znajduje się poza zasięgiem aparatu słuchowego lub w inny sposób traci łączność z aparatem słuchowym; aparaty słuchowe lub urządzenia mobilne nie są włączone ani wystarczająco zasilane; urządzenie mobilne jest w trybie samolotowym; awaria urządzenia mobilnego; lub jeśli zła pogoda przerywa łączność sieciową urządzenia mobilnego.

Nie, funkcja Powiadomienia o upadkach została zaprojektowana, aby pomóc bliskim zlokalizowac miejsce upadku użytkownika aparatów słuchowych. Funkcjata nie jest zaprojektowana, ani w żaden sposób przeznaczona do wykrywania, diagnozowania, leczenia lub zapobiegania określonej chorobie lub szczególnemu schorzeniu.

Aby uzyskać dodatkowe informacje na temat aplikacji Thrive Hearing: