Często zadawane pytania (FAQs)
Aby uzyskać informacje na temat dostępności aparatów słuchowych kompatybilnych ze smartfonami, skontaktuj się z Nami dzwoniąc na numer Biura Obsługi Klienta: 48 22 878 00 37.
Nasze aparaty słuchowe kompatybilne ze smartfonami i aplikacja Thrive Hearing zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić najbardziej spersonalizowane wrażenia słuchowe, zapewniając jednocześnie bezproblemową łączność z ulubionymi urządzeniami audio i akcesoriami bezprzewodowymi
Pozwala porozumiewać się w innych językach dzięki łatwemu w obsłudze narzedzia do tłumaczenia w aplikacji Thrive. Wybieraj spośród 27 języków:
- Arabski
- Chiński
- Czeski
- Danyjski
- Holenderski
- Angielski
- Fiński
- Francuski
- Niemiecki
- Grecki
- Hebrajski
- Hindi
- Węgierski
- Indonezyjski
- Włoski
- Japoński
- Koreański
- Norweski Bokmål
- Polska
- Portugalski
- Romański
- Rosyjski
- Słowakiem
- Poszpajski
- Szwedzki
- Tajski
- Turecki
Dostępne z wybranymi poziomami technologii Evolv AI i Livio Edge AI. Wymaga połączenia z Internetem.
Możesz używać poleceń głosowych i zadawać pytania związane z aplikacją Thrive Hearing, aby sterować aparatami słuchowymi lub ustawiać przypomnienia.
Oto kilka przykładów:
- Zmień pamięć aparatu słuchowego na “restauracja”
- Jak wyciszyć aparat słuchowy
- Zwiększ głośność
- Przypomnij mi, aby codziennie o 22.00 przyjmować leki.
- Jaka jest pogoda?
*Komendy głosowe i Przypomnienia są wyłącznie dostępne w Evolv AI, Livio Edge AI i Livio AI.
Nie, funkcja powiadomień o upadkach jest jedynie narzędziem, które może pomóc w przekazywaniu informacji o Twoim położeniu jednemu lub kilku kontaktom zidentyfikowanym przez Ciebie(użytkownika). Aplikacja Thrive nie komunikuje się ze służbami ratowniczymi ani w żaden sposób nie udziela pomocy w nagłych wypadkach i nie zastępuje kontaktu z profesjonalnymi służbami ratowniczymi. Działanie funkcji wykrywania upadku aplikacji Thrive zależy od łączności bezprzewodowej zarówno dla użytkownika, jak i wyznaczonych kontaktów użytkownika.Funkcja nie będzie pomyślnie dostarczać wiadomości, jeśli łączność Bluetooth® lub komórkowa zostanie utracona lub przerwana w dowolnym momencie ścieżki komunikacji. Łączność może zostać utracona w wielu okolicznościach, takich jak: sparowane urządzenie mobilne znajduje się poza zasięgiem aparatu słuchowego lub w inny sposób traci łączność z aparatem słuchowym; aparaty słuchowe lub urządzenia mobilne nie są włączone ani wystarczająco zasilane; urządzenie mobilne jest w trybie samolotowym; awaria urządzenia mobilnego; lub jeśli zła pogoda przerywa łączność sieciową urządzenia mobilnego.
Nie, funkcja Powiadomienia o upadkach została zaprojektowana, aby pomóc bliskim zlokalizowac miejsce upadku użytkownika aparatów słuchowych. Funkcjata nie jest zaprojektowana, ani w żaden sposób przeznaczona do wykrywania, diagnozowania, leczenia lub zapobiegania określonej chorobie lub szczególnemu schorzeniu.