Chris Van Guilder
Dyrektor ds. obsługi klienta
Chris Van Guilder pełni funkcję dyrektora ds. obsługi klienta w firmie Starkey, w której rozpoczął karierę w 2013 roku. Na tym stanowisku kieruje światowej klasy zespołami obsługi klienta Starkey, składającymi się z ponad stu oddanych profesjonalistów, pracujących nad ochroną i realizacją naszej misji, aby służyć naszym klientom lepiej niż ktokolwiek inny.
Chris Van Guilder definiuje i realizuje inicjatywy mające na celu zapewnienie wiodącej w branży obsługi klienta, która jest głównym filarem sukcesu firmy Starkey od ponad 50 lat. Kierując zespołami operacyjnymi oraz zespołami zajmującymi się rozwojem rynku, Chris Van Guilder współpracuje z liderami w całej firmie Starkey, aby zagwarantować, że potrzeby klientów są uwzględniane we wszystkich aspektach organizacji. Jest odpowiedzialny za modernizację ogólnej obsługi klienta dla obecnych i nowych klientów na całym świecie poprzez równowagę między innowacjami cyfrowymi a ludzkim doświadczeniem. Korzystając z wiedzy i podejścia opartego na wynikach, a także wykorzystując kulturę Starkey i bogatą historię najwyższej jakości usług, stara się zmniejszyć zaangażowanie klientów, aby osiągnąć pomyślne wyniki i rozwijać silne więzi przy podejmowaniu wszelkich interakcji.
Przed rozpoczęciem pracy w Starkey, Chris Van Guilder zdobył doświadczenie w komunikacji, zarządzaniu projektami i wydarzeniami oraz rozwijaniu zespołów poprzez pracę w polityce. Uzyskał tytuł licencjata w dziedzinie nauk politycznych na Uniwersytecie Świętego Jana (MN).
Naszą specjalnością jest poprawa słyszenia
Sprawdź jak na nowo definiujemy branżę aparatów słuchowych.