Paul Phillips 

Paul Phillips

Dyrektor ds. obsługi klienta

Jako Dyrektor ds. obsługi klienta, Paul Phillips definiuje, prowadzi i realizuje inicjatywy mające na celu zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie, która jest głównym filarem sukcesu firmy Starkey od ponad 50 lat. Jest odpowiedzialny za unowocześnianie obsługi klienta dla obecnych i nowych partnerów, będąc jednocześnie odpowiedzialnym za kierowanie w wymiarze globalnym, działem obsługi klienta w firmie Starkey.

Paul Phillips, odegrał kluczową rolę w kierowaniu organizacją sprzedaży firmy w celu osiągnięcia kluczowych, strategicznych celów rozwoju. Przez ostatnie 25 lat poświęcał swój czas i talent firmie Starkey na wielu stanowiskach w Stanach Zjednoczonych, Europie i Nowej Zelandii. Pracując na stanowiskach związanych ze sprzedażą, marketingiem i handlem detalicznym, doskonale rozumie, w jaki sposób i dlaczego zapewniamy lepsze słyszenie na całym świecie ponad to, jest liderem we wspieraniu kultury wysokiej wydajności w organizacji.

Paul Phillips uzyskał tytuł licencjata w dziedzinie biznesu międzynarodowego i ekonomii na Temple University.

better-hearing-is-who-we-are
Naszą specjalnością jest słyszenie

Obejrzyj film

starkey-hearing-foundation-in-action
Zobacz Starkey Hearing Foundation w akcji

Obejrzyj film